lunes, 19 de noviembre de 2012


Hola Joan

Com va tot per Valencia? Esper que tot vagi bé.
Aquí no ha canviat res, com ja saps estic fent quart d’ ESO que per cert ja pots preparar-te perquè és més difícil del que em pensava, però ja saps que no em van molt be els estudis... Pel que fa la classe m’agrada perquè vaig amb gent simpàtica  i m’ho passo sempre molt bé, encara que els professors no paren de dir-nos que podriem fer mes però tampoc els hi falta raó... som mandrosos de naixement! La tutora ja en sa dit que em de xerrar menos . Aquest any em tingut sort amb ells perquè es preocupa per nosaltres i ens ajuda sempre que pot.
Bé pedro , espero que ens veiem el més aviat possible i m’expliquis com és va tot , i que de tenrite tot l'estiu amb jo i en l'hivern no vorer-mos ni un sol dia. ja xerrarem més

Cuidate

Juanma

No hay comentarios:

Publicar un comentario