miércoles, 20 de febrero de 2013

La dona a la finestra. Seguim amb la feina...




                             

             SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

         1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del singular.

Apesar de cuan vaig a sa finestra i pens el perquè de les coses, tambe pens sobre tot el perquè més important per jo... el " Perquè estic sola? " i lo que crec és perquè cuan tenia al·lot anava tot molt bé, fins que va arribar una mala notícia... que tenia càncer. Cuan s'ho vaig contar al meu xicot només dirli això als pocs dies em va deixar i doncs desde allà com tots sabien sa meva en "enfermetat" ningú volia estar amb jo.
La enfermetat va anar empitjorant perquè ningú volia estar amb jo i jo donc em posava triste, apesar que els meus pares ( que ara estan morts per un accident ) m'apojaben. Varen pasar mesos, anys i vaig anar pensant que no tenía que estar malament per els xicots i menys tenint uns pares que m'estimaven tant, i com ja no em posava tant trista al cap del temps em varen donar la noticia que vaig guanyar al càncer, però ja va pasar molts d'anys i ara tenc 46 anys i és molt difícil trobar parella.
També sempre tenc en ment lo que em varen dir el meus pares quan em va deixar es meu al·lot " Mejor sola que mal acompañada ".

No hay comentarios:

Publicar un comentario