lunes, 27 de mayo de 2013


Poesia... que vos ha acompanyat tot el curs!



            

  1. Fes un escrit sobre el que signifiquen per a tu les diferents estacions de l'any.
Primavera:  Me'n dona com a molta tranquilitat, ganes de sortir a ne's carrer i veure la alegría del món
Tardor: Me'n dona un poc de tristesa i m'apeteix estar més en casa
Hivern: Vull estar amb sa familia, estar amb els amics i veure pelicules o jugar a casa, estar amb s'atl·lota,etc
Estiu: És l'estació que més m'agrada, vull estar per es carrer amb els amics lo més tart que pugui, pasarm-ho bé, etc
                2. Hem d'elaborar el poema grupal pel projecte i...CONJUGAREM ESTROFES. Heu d'escriure dues estrofes de tres versos cada una, amb rima consonant els dos versos darrers de cada estrofa. Ha de tenir aquesta estructura i ha de començar dient "Jo vull...":
                                                
                                                      Jo vull
                                                      trobar un bon futur,
                                                      això mateix m'augur
.
                                                       no estar a l'atur.
                                                       M'aniré a menjar un yogur,
                                                       que estic que no puc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario