miércoles, 15 de mayo de 2013


Projecte...




            1. Explica què significa per a tu el projecte amb na Carolina Ibac i què t'ha aportat durant el curs. Mínim 8 línies.


És un molt bon projecte, perquè ens ensenya a comprendre les coses de la
vida llegint poemes, 0ens fa comprendre i fixar-me en coses que mai m'havia
fitxat ni imaginat.
Sobretot m'agrada això dels poemes que ens dedica a cadascun dels meus companys de classe, és molt original, i ens xerra de noltres amb unes paraules
més dolces, més maques, ... m'agrada molt com xerre de noltros, per això le
tenc tant de respecte.

            2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.

És un dels millors grups de classe en que he estat en aquest institut, som tots
molts amics, ens dueem molt bé, no n'hi na cap dia en que no ens reim
( això és lo que més m'agrada ), som una classe molt divertida i "entretenguda" però això també afecta a malament en temps de classe, però quan esteim
centrats, tot molt bé!


           3. Fes un escrit en forma d'agraiment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs.
Dir-la gràcies és poc, perquè ella a estat sempre allà ajudant-nos amb poemes, explicar-nos
lo que és la vida d'una altre forma, i sempre donar-nos lo positiu de tot. Això és une de les coses
que més m'ha agradat, que sempre hem de pensar en positiu i cercar lo positiu de les coses
perquiè això és lo que jo cerc, ser positiu! Mil i una de GRÀCIES Carolina Ibac!:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario